در نقش دانش سرایی جهت تعامل و تغذیه نمودن سازه های تربیتی.
تمایز رویکردهای تربیتی از یکدیگر
ارزیابی الگوهای تربیتی؛ مقبولیت (پذیرش) – کفایت در عملکرد (صلاحیت داوری) – حقّانیت (قدرت پاسخگویی)
کشف استعدادها و توانمندیها و مطالبه گری نسبت به نو آمد شدن آنها
موضوع شناسی واستفاده از مجتهدین و نخبگان علوم تربیتی.
ناوبری طرحهای تربیت محور؛
پیشنهاد کارگروه های پژوهشی.
تعریف چشم انداز؛ رفتار شناسی علم.
معرفی سازوکار تولید، عرضه تجربیات و محصولات.
کشف مدلهای اقتصادی سالم.
دسترس قرار دادن فرصتهای قانونی برای تحول خواهی.
رشد متوازن مدرسه حسینی.
تعامل علم ساختی؛ تسهیل و تشویق زندگی مومنانه. همسو نمودن اهداف تربیتی با جهان بینی دینی.
بررسی شرایط رشد و گفتگو با دیگر مجموعه ها و بومسازه های تربیتی
تولید خوراک دانش، چالش آینده در ذهن و خیال دانش آموز
دغدغه ی روضه مدرسه حسینی چیست؟
با مطالعه ی اصطلاح نامه روضه مدرسه حسینی، بهتر با ما آشنا شوید.
الزامات رفتاری اعضای روضه مدرسه حسینی چیست؟